Integrovana zvuk. CM8738 na VIA V333U: VYRESENO

Ondrej Cecak ondrej.cecak na centrum.cz
Pátek Březen 28 19:54:38 CET 2003

Dne po 24. února 2003 05:06 jste napsal(a):

> Hmmm, podle www stranek Alsy to vypada jako celkem pohodove podporovana
> karta (modul snd-cmpci), tak bych zkusil Alsu.

tak problem byl nakonec v tom, ze zvukovka byla prave VT8233 s AC97. asi dva
nejvetsi problemy: knoppix 3.1 ji spatne nadetekuje a zavede spatne ovladac
(oss via82xxx - me se ho zavest vubec nepodarilo) a hlavne, ovladac pro Win
je od firmy C-Media! nebudu dodavat, ze ovladace zvuku pro linux na
prilozenem cd jsou take od C-Media, ale jenom pro jejich karty, ktere na
desce instalovane NEjsou a jsou v kernelu 2.2.neco.
oci mi az otevrelo SuSE 8.1 LE cd, kdy jsem zjistil, ze se jedna prave o tuhle
vec, naistalovat ALSU bylo nejmensi :o)

--
Ondrej Cecak