ADSL info

Ondrej Feela Filip feela na network.cz
Pátek Březen 28 22:56:11 CET 2003

On Fri, 28 Mar 2003, Dan Bar wrote:

> Zdravim,
>

> v brzku se budu zaobirat zprovoznenim pripojeni Linuxoveho routeru pres
> TP a ADSL modem na inet (varianta Basic/Home). Zatim tedy zadne
> prakticke info, nicmene jsem narazil na tento prispevek (od zam. COL -
> neautorizovana kopie - snad se nebude zlobit :)

Dobry den,
ja jsem z Ipexu a primo jsem testy ADSL provadel. Zlobit to nebude, proste
pouze pokud se Vam ten router rebootne, musite se autorizovat tomu
Dashboardu, ale jinak zadny problem.

> [...]
> Na unixovych strojich lze prihlasovani obejit pomoci prohlizece lynx s
> prislusnyma parametrama, takze neni problem udrzet linku temer
> nepretrzite v provozu.
> Delal jsme testera nasemu IP oddeleni (www.volny.cz), mam odzkousene
> varianty jak pod Win, Linux i FreeBSD, budu psat nejakou dokumentaci+rc
> scripty. Casem dam odkaz :). Mik.
> "
>

> Co se tyka praktickeho navodu na zprovozneni pak viz.
> http://www.servery.cz/?include=adsl/adsl.
>
> Jak rikam, neodzkouseno. Nicmene pokud jiz nekdo ma prakticke zkusenosti

Praktice zkusenosti mam. :-)

> Zdravim,
>
> Dan

			Ondrej Filip

--
 (  IPEX a.s.   /    GIN internet communications  )
  Ondrej Filip        Member of Board of Directors

  Office : Bozeny Nemcove 5,    Praha 2,    120 00
  Tel/Fax: +420 386 357 594       +420 386 357 623
  Email  : ondrej.filip na ipex.cz http://www.ipex.cz