RedHat 8.0 - up2date umre, logy mlci

I. M. Bur bur na lty.web4u.cz
Sobota Březen 29 18:33:49 CET 2003

Dekuji za projevenou duveru ale musim vas zklamat - nedelam to. Na obou
pocitacich mam vysdileny adresar /var/spool/up2date a samotny up2date
poustim s prepinacem `-k'. Jde o to ze mnoziny baliku na obou strojich
maji sice velky prunik, ale nejsou shodne, a nepodarilo se mi zatim
najit zpusob jak donutit up2date aby stahoval i baliky ktere nema na tom
pocitaci nainstalovane.

--

I. M. Bur