debian + novy soft

Petr Balas petr-news na balas.cz
Sobota Březen 29 20:36:01 CET 2003

Petr Sigut wrote:

> Dobry den,
> dlouhou dobu jsem zkousel vsemozne distribuce - az jsem nasel Debian.
> Vyhovuje mi ve vsech smerech, ma pro me pouze jediny problem - moc stary
> software. Pro servery je to asi v pohode, ale pro domaci pouziti podle me
> nic moc a navic mam pocit, ze v Linuxu cim je soft novejsi tim stabilnejsi
> (obecne). Takze sem se na strankach debian.org docetl o verzich testing a
> unstable, ale jelikoz mam modem nemuzu si to stahnout. Kdyby mi to nekdo
> mohl poslat postou rad bych zaplatil primerenou cenu. A navic se chci
> [...]

Pokud mate nekde pristup k rozumne konektivite, tak:
1) upravit /etc/apt/sources.list aby obsahoval tu spravnou distribuci
2) "apt-get update" pro stazeni informaci o balickach (ty cca 2MB se snesou)
3) Pouzit apt-zip pro stazeni balicku nekde jinde

Pokud ten pristup nemate, tak se mi ozvete mailem a nejak se domluvime.

Ad unstable / testing - ja pouzivam unstable a jsem spokojeny. Obcas se sice
nejaky problem vyskytne ale vzdy je to resitelne. Testing je ale nejspis
bezpecnejsi volba. Jedina zrada - KDE3.1 je zatim jen v unstable -
v testing je zda se zatim jen KDE 2.2.

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)