Re: Rozdělení pásma

P.L. plnews na seznam.cz
Neděle Březen 30 13:11:32 CEST 2003

Dík za odkazy, ale bohužel mi nestačí.

To co by mě zajímalo je, jak omezit pásmo jednomu typu komunikaci v
okamžiku, kdy je požadavek na jiný, který ale přenáší daleko menší pakety.

Konkrétně stahuji data přes FTP a chci si stáhnout přes NNTP příspěvky. A
tato komunikace má sice přidělenou část pásma, které může někomu půjčit, ale
v okamžiku potřeby si ho neurve. Pokud trvale trochu omezím ftp, tak to
chodí, ale to se mi nelíbí, protože linka je 256k, ale někdy běží i výrazně
rychleji a zbytečně bych brzdil přenosy, kdybych nastavil ftp třeba na 240k

Petr