Rozdělení pásma

Zdenek Havrlik zdenek na lhotkanet.cz
Neděle Březen 30 17:57:32 CEST 2003

Ty řešíš dynamiský řízení.. to funguje.. dost dobře...

v iptables si voznačíš pakety tý který komunikace, a pak na to napasuješ
řízení...

--
Zdeněk Havrlík
Ředitel technického odboru ústředního výkonného výboru Lhotkanet.cz .

--
Bůh stvořil svět za šest dní. Sedmý den sednul do Tatry.
Pak přišli nevěřící a všechno to šlo do prd..e.

        Tento e-mail neobsahuje VIRY,
jelikož nepocházi z prostředí systemu M$ Windows!!!