Dotaz na spravnost DNS zaznamu

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Neděle Březen 30 16:43:47 CEST 2003

> Tady snad nejde o pravo, ja rikam ze postovni server ktery nema v poradku
> DNS zaznamy je podezrely. Jestli si jeho spravce nedal ani tolik prace
> aby ho dostal do DNS.

Tady nekdo trefil hrebicek na hlavicku ;-) Ne kazdy provider ma v poradku
adresy, ktere prideluje zakaznikum. Nekteri provideri to resi, nekteri
neresi. Jiste muzete tvrdit, ze provider, ktery neresi reverzy si nezaslouzi
zadne zakazniky - a teoreticky mate mozna pravdu - ale o tom, jaky provider
bude ten spravny obvykle rozhoduji lini lide, ne ti, kteri resi odesilani
posty. Proste sediva je teorie a zeleny strom zivota.

> I ti lokalni provideri maji obvykle svuj SMTP pro zakazniky kde to maji v
> poradku. A pokud migrujete a mate nekde svuj SMTP server, muzete vsechno
> posilat pres nej.
Obvykle obvykle ;-)

> Zadne, je to ale priznak solidnosti toho serveru.
Ano, mate pravdu, je to priznak solidnosti. Nic vic, nic min. Budte tolerantni
k tomu, co prijimate a prisni na to, co poskytujete.

Zdenek Mazanec