debian + novy soft

Jindrich Makovicka makovick na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Neděle Březen 30 19:19:15 CEST 2003

Peter Luciak wrote:
> 	1. Nastav si v Sylpheede zalamovanie riadkov ;)
> 	2. Ak mas niekde pristup k rychlemu netu, tak baliky si mozes
> stiahnut tam, napalit na CD a doma nainstalit. Ja to tak podobne robim pre
> sid (unstable) uz nejaky ten mesiac.
>
> 	Co sa tyka unstable/testing: Na domace pouzitie je dobry unstable,
> ak nevadi ze obcas nieco nefunguje (asi raz-dva krat za 2 mesiace sa stane
> ze proste niekde je bug, ktory nestihli opravit... zvycajne to vyriesi najblizsi
> upgrade). Do testing idu baliky z unstable, v ktorych za 2 tyzdne nebola
> [...]

Jeste co se tyce unstable, je potreba rict, ze obcas jsou znacne
problemy se zavislostmi baliku (daleko casteji nez potize se samotnymi
aplikacemi, tech si ani tak moc nevybavuji). Tudiz pri pouzivani
dselectu je potreba davat trochu pozor a ne slepe odklepavat obrazovky -
s timhle jsem mel po prechodu z testing na unstable trochu potize.
Situace, kdy banalni update najednou vyzaduje odstraneni dvaceti jinych
baliku jsou totiz celkem bezne. V tom pripade je holt potreba zvolit
revert changes a pockat par dni, nez se problemy vyresi.

--
Jindrich Makovicka