debian + novy soft

Peter Luciak luciak na creon.profinet.sk
Sobota Březen 29 18:06:16 CET 2003

On Sat, Mar 29, 2003 at 05:06:56PM +0100, Petr Sigut wrote:
> Dobry den,
> dlouhou dobu jsem zkousel vsemozne distribuce - az jsem nasel Debian.  Vyhovuje mi ve vsech smerech, ma
> pro me pouze jediny problem - moc stary software. Pro servery je to asi v pohode, ale pro domaci pouziti podle me
> nic moc a navic mam pocit, ze v Linuxu cim je soft novejsi tim stabilnejsi (obecne).
> [...]

	1. Nastav si v Sylpheede zalamovanie riadkov ;)
	2. Ak mas niekde pristup k rychlemu netu, tak baliky si mozes
stiahnut tam, napalit na CD a doma nainstalit. Ja to tak podobne robim pre
sid (unstable) uz nejaky ten mesiac.

	Co sa tyka unstable/testing: Na domace pouzitie je dobry unstable,
ak nevadi ze obcas nieco nefunguje (asi raz-dva krat za 2 mesiace sa stane
ze proste niekde je bug, ktory nestihli opravit... zvycajne to vyriesi najblizsi
upgrade). Do testing idu baliky z unstable, v ktorych za 2 tyzdne nebola
objavena chyba. Tagze v testing su uz odstranene tie najhorsie chyby, ktore
sa objavili v unstable.

by,
c.
--