Rozdělení pásma

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Neděle Březen 30 19:50:04 CEST 2003

On Fri, Mar 28, 2003 at 04:22:45PM +0100, P.L. wrote:
> Přidám se s jedním problémem, který je sice často diskutovaný, ale nenašel
> jsem uspokojivou odpověď.
> Mám 256k linku do internetu a chci zajistit, že žádný uživatel nebude
> schopný zahltit linku downloadem nikomu jinému, ale ani sobě, a zároveň může
> využívat celou kapacitu, když jí nepotřebuje nikdo jiný. Daří se mi to ale
> nastavit jen částečně. V případě dvou stahujících uživatelů se mi pásmo
> správně rozdělí, ale v případě, kdy uživatel stahuje pomocí ftp a chce si
> stáhnout poštu přes pop3, tak má smůlu. Počáteční komunikace pop3 je asi moc
> [...]

To co potřebujete by měl řešit váš provider. Požádejte jej, aby
zkonfiguroval na downstreamu vaší linky custom-queqing nebo jinou
techniku prioritizace provozu, která by upřednostňovala vybrané
datové toky.

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX