Suspend to disk - vytuh

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Březen 31 12:26:20 CEST 2003

Zdravim,

snazim se zprovoznit na svem notebooku (starsi kousek - Siemens Scenic
mobile 510) funkci suspend to disk (doted jsem pouzival k plne
spokojenosti - tzn. fungovalo to - suspend to DRAM).
Na notebooku je uz nainstalovany Mandrake 9.0 s jadrem 2.4.19. Kdyz jsem
notebook kupoval, s velkou chuti jsem fdiskem zarizl FAT32 s Windowsy, ale
zaroven, ja blbec, i hibernacni partition. Takze jsem ted partedem zmensil
velikost existujici ext2 a do volneho mista (velikost RAM+velikost pameti
videokarty +6MB) fdiskem vytvoril ctvrtou primarni partition typ a0, kterou
jsem posleze lphdiskem (notebook ma Phoenix NoteBios verze 4.0. release 5.1)
naformatoval.
Pri suspendnuti se spusti ukladani pameti na disk a probehne bez jakychkoliv
problemu. Pri naslednem spusteni se obsah pameti natahne a jsem zpatky v
Linuxu, ale...
Porad mi sviti ledka (no, symbol na displeji) indikujici cinnost hardisku a
system pracuje do te doby, nez potrebuje sahnout nekam na disk. Pak ta
konzola, ze ktere ten prikaz spoustim vytuhne, prepnu do dalsi (ve ktere
jsem byl pred suspendem prihlasen) a pracuju, nez i tam spustim neco, po cem
zase vytuhne. Prihlasit do dalsi se nemuzu - vytuh. Shutdown udelat
nemuzu -vytuh. Funguji veci jako cat /proc/ioports, ale uz ne treba
cat/tmp/soubor.txt. Nakonec musim natvrdo vypnout a poridit si celkem slusny
bordel na disku.
Nepotkal to nekdo? Kde hledat chybu?

S pozdravem Zdenek Bohm