Suspend to disk - vytuh

Vaclav Ovsik Vaclav.Ovsik na i.cz
Pondělí Březen 31 14:06:56 CEST 2003

On Mon, Mar 31, 2003 at 12:26:20PM +0200, Zdeněk Böhm wrote:
> Zdravim,
>
> snazim se zprovoznit na svem notebooku (starsi kousek - Siemens Scenic
> mobile 510) funkci suspend to disk (doted jsem pouzival k plne
> spokojenosti - tzn. fungovalo to - suspend to DRAM).
> jsem byl pred suspendem prihlasen) a pracuju, nez i tam spustim neco, po cem
> zase vytuhne. Prihlasit do dalsi se nemuzu - vytuh. Shutdown udelat
> nemuzu -vytuh. Funguji veci jako cat /proc/ioports, ale uz ne treba
> cat/tmp/soubor.txt. Nakonec musim natvrdo vypnout a poridit si celkem slusny
> bordel na disku.
> [...]

Teda nemam nic konkretniho. Muj notebook je Fujitsu-Siemens C-6155.
Dokud jsem pouzival jadra 2.2.x (to bude uz mozna rok) tak mi fachal
suspend to disk celkem dobre. (Asi jednou jedinkrat mi to po resume
vytuhlo.) Ale mam teda pocit, ze v poslednich jadrech 2.2.neco uz to
zacinalo blbnout. No a s jadry 2.4.x uz to proste nechodi a dela mi to
zrejme neco takoveho jako Vam. Nemam ted nervy to zase zkusit.

Bud je chyba v BIOSu (Phoenix) takova, ze to jadrum 2.2.x nevadilo, nebo
neco casem zkazili v kernelu. Mam ted FS ext3 a mam trochu strach, jak
by to dopadlo.

No mozna to po praci jeste zkusim. Mohl bych si potom zformatovat
tu hibernacni part. 8-), uplne jsem na ni zapomel a zabira mi 130MiB.

--
Zito