ssh X11 forwarding - podruhe

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Pondělí Březen 31 15:28:46 CEST 2003

Martin Proks <proks na aerospace.fsik.cvut.cz> wrote:
-> zdravim,
->
-> predchozi post me inspiroval k podobnemu dotazu:
-> Pocitac A, ma spustene X11, je za windows firewalem a za "maskaradou".
-> Pocitac B, ma spusteny X11 server, je verejny.
->
-> prihlasim se z A na B jako uzivatel_1, sucknu se na uzivatel_2 a
-> nedokazu si na A poslat grafiku z toho "suckleho" uzivatele. Potrebuji
-> pouzit ten tunel, protoze A nema verejnou IP a jdu na nej pres router
-> "maskarady" (ps: mimochodem, jak se tomu rika? je to Win implementace).

nemozete sa prihlasit na toho druheho pouzivatela rovno? miesto su;
mozete skusit este skopcit ~user1/.Xauthority do ~user2/ ; taktiez miesto
xhost +localhost by mal stacit xhost +user2 na localhost; samozrejme DISPLAY
nastavit treba, ale to uz robite (A tusim aj dobre)

Silvester Stallone: Father of the RISC concept.