ssh X11 forwarding - podruhe

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Březen 31 16:26:51 CEST 2003

On Mon, 31 Mar 2003, Matus fantomas Uhlar wrote:

> Martin Proks <proks na aerospace.fsik.cvut.cz> wrote:
> -> zdravim,
> ->
> -> predchozi post me inspiroval k podobnemu dotazu:
> -> Pocitac A, ma spustene X11, je za windows firewalem a za "maskaradou".
> -> Pocitac B, ma spusteny X11 server, je verejny.
> ->
> -> prihlasim se z A na B jako uzivatel_1, sucknu se na uzivatel_2 a
> -> nedokazu si na A poslat grafiku z toho "suckleho" uzivatele. Potrebuji
> -> pouzit ten tunel, protoze A nema verejnou IP a jdu na nej pres router
> [...]

Mam podobny problem. Zakazal jsem vzdaleny pristup pro roota a kdyz se
lognu na svuj ucet a sucknu se, tak ztratim sifrovany xforward. Samozrejme
bez maskarady mi funguje reseni xhost & DISPLAY, ale rovnez bych rad kdyby
se tu obejvilo jine reseni.

Priznam se, ze jsem nebadal, protoze me to vubec netrapi. Teda jenom
trosicku ;).

S pozdravem Dalibor