10-ti portovy pomaly citac pres lpt

bl bl na mavipet.sk
Pondělí Březen 31 20:27:59 CEST 2003

Michal Sobek wrote:
> Preji pekny vecer,
> zajimalo by me, jestli je vubec mozne, pripadne jak udelat 10-ti portovy
> citac pres paralelni port, nejedna se o nic rychleho, maximalne 1 impuls
> na nekterem ze vstupu behem 10-ti sekund.
> Jde mi o to, jestli toto zvladnou paralelni porty i na starsich PC (386,
> 486)

zalezí jak bude dlhý ten impulz a jak často si schopný strobovat
informácie na vstupoch. problemom na starsich pocitacoch bude asi to ze
tam nebudu obojsmerne porty a musel bi si vyuzivat len riadiace signaly
a neviem ci tych je 10. riešenim by bolo nejake zariadenie ktore bi ti
dokazalo podržat impulz a potom ich citat.