Kylix 3 a klávesnice

Kamil Toman ktoman na email.cz
Pondělí Březen 31 21:06:05 CEST 2003

On Sat, 29 Mar 2003 12:30:27 +0000, Olšavský Marek wrote:

>       Dobry den,
> pod MDK 8.2 jsem nainstaloval Kylix 3 a mam problem s klavesnici. Zapne mi ceskou klavesnici, ale tak, ze nejde prepnout klavesovou zkratkou (oba Shifty), ani nejdou napsat znaky jako '^#& pres graficky alt. Setkal se nekdo uz s touto chybou a pripadne zna i jeji reseni??
>      Diky
>           MaReK "Penguin" Olsavsky

Interpretace klavesovych map nahranych v xserveru je ciste zalezitosti
klienta (tj. aplikace). Normalne je to "neviditelny" proces, protoze se to
to postara prislusna knihovna (xlib, gtk, qt), ale je mozne, ze si to z
nejakeho duvodu Kylix zarizuje sam. Pokud nemate problemy v jinych
aplikacich, obratte se na vyrobce programu.

Zdravi,
Kamil Toman