MDK9.1 a ttf z win

Petr Husa petrhusa na seznam.cz
Sobota Březen 29 15:25:21 CET 2003

Instaloval jsem do X fonty z win, fonty jsou pri pouziti v KDE po
vypnuti antialiasingu velmi kostrbate. Pod RH7.3 a MDK9.0 nebyl s
fonty z win problem, pekne se zobrazovaly jako ve win. Pri zapnuti AA
v je to lepsi, ale font je rozmazany a boli z neho po delsim case
oci. Zkousel jsem fonty instalovat pres Ovladaci centrum MDK, pridani
pisem KDE, pres prikazy ttmkfdir > fonts scale; mkfontdir-stav je
vzdy stejny, system fonty vidi, ale bez aa jsou nepouzitelne.Mohl by
mi nekdo poradit kde je problem. V jinych distribucich to bylo vzdy
Ok

Reklama:
Mall [mo:l] - promenáda, široká alej, nákupní středisko (velké)
Internet Mall - profesionální nákupní galerie na Internetu (http://www.mall.cz)