ssh X11 forwarding - podruhe

Milan Kopacka Milan.Kopacka na seznam.cz
Pondělí Březen 31 23:28:02 CEST 2003

Dobry vecer,

> Mam podobny problem. Zakazal jsem vzdaleny pristup pro roota a kdyz se
> lognu na svuj ucet a sucknu se, tak ztratim sifrovany xforward. Samozrejme
> bez maskarady mi funguje reseni xhost & DISPLAY, ale rovnez bych rad kdyby
> se tu obejvilo jine reseni.
>
> Priznam se, ze jsem nebadal, protoze me to vubec netrapi. Teda jenom
> trosicku ;).

uzivateli user1 pridam treba do ~/.bash_profile
echo $DISPLAY >~/.display

a postavim prava tak, aby od nej user2 mohl cist ~/.display
a ~/.Xauthority (user2 je vetsinou root, takze je tenhle krok
irelevantni).

uzivateli user2 vyrobim nekde skript (pripadne tez pridam do
.bash_profile)

export DISPLAY=`cat ~user1/.display`
xauth merge ~user1/.Xauthority

xhost + neni dobry napad.