Pripojeni k Mistralu pomoci linuxu

Zdenek Havrlik zdenek na lhotkanet.cz
Pondělí Březen 31 22:46:54 CEST 2003

Mistral přiděluje pouze jednu IP za modem, dále modem má nastaveno že muže
komunikovat pouze jedna MAC adresa za nim..

Zdenek Havrlik

--
Zdeněk Havrlík
Ředitel technického odboru ústředního výkonného výboru Lhotkanet.cz .

--

        Tento e-mail neobsahuje VIRY,
jelikož nepocházi z prostředí systemu M$ Windows!!!