Pripojeni k Mistralu pomoci linuxu

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pondělí Březen 31 23:48:57 CEST 2003

Dne Mon, Mar 31, 2003 at 10:11:30PM +0200, Daniel Smolik napsal:

> To s tim pump se mi nezda ja ho pouzivam a vse je OK.

Mam to 100% odzkousene na nekolika instalacich redhatu 7.0 a 7.1. Tam byval
pump jako default a nikdy nesel, po vymene za dhcpcd to bylo okamzite OK.

Ale to s tim restartem modemu je take pravda, ty modemy se nauci prvni MAC
adresu co vidi po zapnuti a kdyz se vymeni pocitac bez restartu modemu, tak
to nechodi.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.