BFU: program vedecke vypocty

Roman Slechta rxxa01 na quick.cz
Čtvrtek Květen 1 11:07:33 CEST 2003

	Ahoj,

  mam jeste stary PC a na nem qbasic pod dosem od microsoftu. Jenze
kupuji novou masinu a na ni je jen linux.Qbasic je proste jednoduchy
basic (Xbasic je na me moc slozity, vypada spise  jako pascal) a hlavne
umi vykreslit grafy na obrazovku, ktere si potom tisknu. Kdysi pred
lety, jsme meli v praci nejaky opravdu predpotopni comodore, a ten
dokonce umel sam prizpusobit rozsah obrazovky tomu co jste vykreslovali,
ani mu nevadilo vykreslovani mimo rozsah obrazovky, tj. nekoncil chybou.
  Pouzivam qbasic na ruzne vypocty, ale chybi mi tam dost funkci a
presnost je take bidna. Normalne pouzivam smycky for to, if goto, input.
Potrebuji goniometricke fce., komplexni cisla, mocniny a exponenty. Taky
do grafu potrebuji tisknout napisy, ovladat beh vypoctu zadavanim hodnot
z klavesnice, tisknout grafy. Musi to byt pokud mozno jednoduchy jazyk.

	Jestli znate neco co by se blizilo mym predstavam, prosim poslete mi
pokud mozno link na download, ja mam jen dialup.

	Dekuji za pomoc Roman Slechta