Notebook s Centrinem

Martin Damasek md.konf na centrum.cz
Pátek Květen 2 08:20:01 CEST 2003

On Thursday, May 1, 2003, Jarda wrote:

Zdravim,

Opet - pokud se nepletu, tak Centrino je nejen novy procesor, ale snad
tak nejak vsechno dohronady - procesor, chipset atd. Proste komplet
novy navrh mobilniho reseni s durazem na nizkou spotrebu. Prave si
nejsem jist, jestli na to jsou treba nejake drivery nebo podobne veci.
Na intelu jsem se docet snad jen to, ze drivery jsou potreba k wifi
(ktere je mj. jiz take integrovano). Takze kdybyste k tomu nekdo neco
vedel vic, pripadne me opravil, budu jen rad ;-)

> No, pokud je rodil jenom v tom, nevidim, proc by Linux nejel.
> Nevim sice, co je Centrino (neco si vygoogluju), ale
> predpokladam, ze je to nejak kompatibilni processor.

bye Martin Damasek