APM na notebooku...

Jarda jarda na yucom.be
Čtvrtek Květen 1 22:46:25 CEST 2003

Jirka wrote:

> Mam zkompilovame ACPI a take to nejde. Zkousel jsem i nejake

Mam takovy dojem, ze clovek ma mit bud APM nebo ACPI. Nemate je
nahodou zkompilovane obe? Myslim, ze jsem nekde cetl, ze jsou s
tim pak problemy, ale uz nevim, kde.

> parametry v lilu, ale take nic. V kernelu to mam zkompilovane
> primo do kernelu, ale kdyz jsem to zkompiloval jako moduly a
> chttel zavest modul apm tak mi to hlasilo, ze to nemuze najit
> device. Tak nevim. Vypada to, ze to zadne APM nema, ale to je

Neexistuje novejsi BIOS? V dokumentaci od APM se pise, ze
spousta BIOSu je zabugovana. Me to treba na ASUSu nejak chodi,
ale divne: zavrenim displaye se mi notebook probudi, cekal bych
spis opak. :-)

Jarda