"out of office" na linuxovom mailserveri

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pátek Květen 2 07:53:30 CEST 2003

> Tak si trochu zaflejmujem:
>
> Ackoliv bezni lide nemaji vrazdy radi, tak je to hodne
> uzitecny cin, bez ktereho si zivot mafie nedokazu predstavit.

Co to melete?

> Vy totiz vlastne rikate. No ono to mozna nekoho nasira, ale
> me to pomaha.

Co vas nasira? Pokud je dobre nastaveny system, tak neposila maily do
konferenci, ale jen lidem, co napisou primo. A tem to prijde jen jednou
denne. To vas vazne tak nasere, kdyz neco objednavate a prijde odpoved, ze
ten clovek tam neni a zastupuje ho ten a ten kolega, ktery vyridi vasi
objednavku? Vsechno je o nastaveni. Velke firmy maji pobocky po celem svete
a zjistovat, jestli mi ten chlap neodpovida, protoze tam neni nebo se na me
vykaslal nebo to jeste nevyresil je pakarna. Nehlede na casove posuny. Takze
pokud mi prijde hned e-mail, ze tam treba Benedict Ramos neni, tak usetrim 6
hodin, nez bych si tam mohl zavolat a zjistit to telefonem. To proste JE
uzitecna sluzba. To, ze nekde JE blbe nakonfigurovana a vas otravuje, to na
jeji uzitecnosti nic nemeni. A to pouzivame ten blbej MS Echange, ktery
zminil Dan jako spatny. A jede nam to dobre. Nebo vas nasira to, ze to na
linuxu nezvladate?

A kdyz jste u tech blbych prirovnani. Tak zakazeme auta, protoze s blbym
ridicem muze nekoho zabit? Nebo letadla, protoze muzou spadnou. A kolik mame
uzivatelu, ktere stve pociat. Huraaa, tak je zakazeme. Clovece, nespadl jste
z jahody na znak?

TNX