nastaveni SSID na WiFi karte Avaya

Zdenek Drlik drlik na rps.cz
Pátek Květen 2 09:16:20 CEST 2003

Martin Lexa napsal(a):
> Dobry den,
> resim problem zprovozneni, PCMCIA karty Avaya pod RH, mam natazene ovladace pro PCMCIA pro kartu (wawelan_cs), ale v zadne dokumentaci ci navodu na zprovozneni techto WiFi karet nemuzu najit nastaveni SSID a dalsich wlan parametru. Vsude popisuji jne nastveni irq, kanalu roamingu.
>
> Dekuji za podnetne rady,
>
> Martin

> [...]
Pokud pouzivate balik pcmcia-cs, tak konfigurace se provadi v souborech
v adresari /etc/pcmcia. Pro konfiguraci bezdratovych parametru lze
pouzit soubor wireless.opts, kde ke kazde karte muzete nastavit i SSID.
Pokud mate jednu kartu, muzete pouzit neco takoveho:

case "$ADDRESS" in
*,*,*,*)
     INFO="Nejake INFO"
     ESSID="vase-essid"
     MODE="Managed"
     RATE="auto"
     IWCONFIG="nick NICK_STANICE"
     ;;
esac

pokud byste mel karet vic, lze konfigurace pro jednotlive karty nastavit
nejsnaze podle:
case "$ADDRESS" in
*,0,*,*)
	INFO="karta v prvnim slotu"
*,1,*,*)
	INFO="karta ve druhem slotu"
esac

stejne tak lze prirazovat sitove parametry v network.opts.  Pro Avaya
karty doporucuji pouzit misto wavelan_cs modul wvlan_cs nebo novejsi
orinoco_cs (s drivejsimi verzemi byly ale trosku problemy).
S pozdravem

Zdenek D.