Rozdeleni provozu mezi 2 sitova rozhrani

Jaroslav Cibulka jaci na econet.cz
Pátek Květen 2 12:19:11 CEST 2003

On 2 May 2003 at 12:09, Michal Kubecek wrote:
> To jsem samozřejmě zkoušel, ale nepomůže to. Problém je totiž typicky
> s pakety, které jsou odpovědí na něco, co přišlo na eth1, ale systém
> je odesílá přes eth2. Ty totiž musejí mít v IP hlavičce jako
> odesílatele 111.112.113.114 a ISP2 je zahodí.

samozrejme - ani se nedivim :))

> Částečné řešení by mohlo být takové, že by se tento typ
> paketů odesílal výhradně přes eth1.

napadlo me- nedala by se k tomu (alespon na to nejvice pouzivane
protokoly) nejak "ukecat" staticka maskarada (NAT) ???
-"router" by pak mel u sebe co slo pres jake rozhrani  a uz jednou
navazane spojeni by mel posilat stale pres totez...
..ale je to asi nesmysl a zhuverilost :))) -nicmene  sledovani
aktivnich spojeni obdobne jako u maskarady je asi jedine mozne reseni

JaCi
ECOnet - Jaroslav Cibulka
sprava a udrzba poc. siti, internet, kanc. technika...
Americka 49, 301 50 Plzen
tel:  377 223 472     602 348191
ICO: 69263108   DIC: 138-6907292040