Rozdeleni provozu mezi 2 sitova rozhrani

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Neděle Květen 4 11:53:00 CEST 2003

On Fri, May 02, 2003 at 12:09:34PM +0200, Michal Kubecek wrote:

> To jsem samozřejmě zkoušel, ale nepomůže to. Problém je totiž typicky
> s pakety, které jsou odpovědí na něco, co přišlo na eth1, ale systém
> je odesílá přes eth2. Ty totiž musejí mít v IP hlavičce jako odesílatele
> 111.112.113.114 a ISP2 je zahodí. Nejlepší by samozřejmě bylo přemluvit
> ISP2, aby to nedělal, ale netuším, nakolik je to schůdné. Částečné řešení
> by mohlo být takové, že by se tento typ paketů odesílal výhradně přes
> eth1.

Tak jsem znova prohlížel to LARTC HowTo a všiml jsem si sekce 4.2
(http://www.lartc.org/howto/lartc.rpdb.multiple-links.html), která
pravděpodobně řeší přesně tento problém. Nezkoušel to někdo (resp.
nechce to někdo zkusit)?

                                                    Michal Kubeček