mplayer a umisteni titulku

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Sobota Květen 3 10:19:29 CEST 2003

Robert Jirik napsal(a):
> DD,

> Preferences -> Subtitle & OSD -> Position ??
>
> ... teda, pokud pouzivate GUI ;)

Tohle je sice pravda, ale posunuje to titulky pouze v rámci filmu, tedy
ne do černých pruhů. Tady pomůže jen -vop expand.

Uvažoval jsem, že by mohlo jít přidat do mplayeru volbu, která by
zjistila velikost filmu a automaticky zavolala filtr expand se správnými
parametry.

Bohužel zatím jsem neměl tolik času prostudovat zdrojáky mplayeru a ty
vypadají dost složitě.

--
Marián "MaRoS" Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)