Aktualizace databáze MySQL na webu...

Milan Muller milanm na quick.cz
Neděle Květen 4 11:28:49 CEST 2003

Ahoj,

zkusím to říct jinak (protože z toho moc moudrý nejsem):

Na mém PC vytvořím databázi spolu s dokumenty, ty pak na hosting
(konkrétně webzdarma.cz) překopíruji přes ftp. Nyní ptřebuji
aktualizovat i tu databázi, protože v ní jsou uvedeny informace o těch
dokumentech. Mám možnost použít přes www admina (mysql.wz.cz) nebo
pomocí ftp se spojit se serverem a přiložit nějaký DUMP - a to je to,
čemu nerozumím. Chtěl jsem se připojit přes ftp s mysql.wz.cz, ale to mě
nakonec vykoplo, že nemám práva (přes www se tam dostanu v pohodě). Ale
já ani nevím, co je to ten DUMP...

Asi jsem moc natvrdlej.... ale nechápu to, co mi ve FAQ radí. Tam se
spíše zaměřili na export a ne na import...

Doma zálohuji tak, že celou složku s databází překopíruji na jiný disk a
v případě potřeby překopíruji zpět.

Díky,
MM

===

Na tuto adresu mi neposilejte zadnou reklamu, kterou jsem si sam
nevyzadal!
***
Jsem uzivatelem operacniho systemu Linux http://www.linux.cz
I'm using Open Source Software