Re: Aktualizace databáze MySQL na webu...

Petr petr.vileta na worldonline.cz
Pondělí Květen 5 03:03:16 CEST 2003

> Na mém PC vytvořím databázi spolu s dokumenty, ty pak na hosting
> (konkrétně webzdarma.cz) překopíruji přes ftp. Nyní ptřebuji
> aktualizovat i tu databázi, protože v ní jsou uvedeny informace o těch
> dokumentech. Mám možnost použít přes www admina (mysql.wz.cz) nebo
> pomocí ftp se spojit se serverem a přiložit nějaký DUMP - a to je to,
> čemu nerozumím. Chtěl jsem se připojit přes ftp s mysql.wz.cz, ale to mě
Tak se zeptam jinak. Jakym zpusobem jste vubec poprve zadaval do te databaze
data? Pres jake rozhrani nebo jakym programem. Az budu tohle vedet, tak vam
muzu poradit. Webzdarma neznam a nevim, jake prostredky svym uzivatelum
davaji k dispozici.
--

Petr