Linux na 1 disketu a Linux OS bootovatelny z CD ?

linix na centrum.cz linix na centrum.cz
Pondělí Květen 5 13:09:42 CEST 2003

Zdravim,

obracim se o pomoc k doporuceni vhodneho reseni s Linuxem. Dostal
jsem utilitu ve zdrojaku s tim, ze si to mam sam prelozit (nemam vsak
po ruce stanici s Linuxem). Proto se pokusim pozadat o radu:

A) kde stahnu ISO bootovatelneho spustitelneho CDcka (kdysi jsem mel
nejake Suse z casopisu, neni dnes neco lepsiho, mensiho, kde hledat?)
nebo neco, co mi umozni pod Linuxem provest
kompilaci, aniz bych to musel instalovat?

B) kde stahnu vhodny disketovy image (FDD), abych ten zkompilovany
program mohl spustit, rovnou nabootovanim te diskety? (predpokladam,
ze to bude max. 200 kB program)?

Znam treba ftp.kando.hu, kde jsou snad vsechny image unix systemu,
jen mi prosim poradte, ktery je na co vhodny.

Pripadne nabootovat ten image pod Windows treba pres VMWare? Jak? Mam
take RedHat 7.0 boot CD, jde z nej nejak vygenerovat bootovaci
disketa, resp spustit bez instalace? Predpokladam ze asi ne.

Dik za popsani postupu a rady.

Pepa

Na nas trh prichazi Volkswagen Touran, ktery je vice nez jen rodinny vuz ...
 http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://vw.multimedia.cz/clanky/clanek1.php