Spojení 2x10GB do 1x20GB

Martin 'Megac' Mokry megac na vupu.sk
Pondělí Květen 5 13:55:07 CEST 2003

On Mon, May 05, 2003 at 02:53:35PM +0200, Dejma wrote:
> Dobrý den všem,
>
> měl bych takový dotaz.
> Mám dva 10 GB HDD a potřeboval bych je namontit do linuxu jako 1x 20GB
> jako /home/mp3.
> Důvod je prostý mám tam teď jeden 10GB plný MP3 a potřebuji rozšířit
> kapacitu adresáře o ještě jeden 10GB tj namontovat dva HDD do jednoho
> svazku a ten nazdílt v Sambě.

Ja som mal podobny problem s dvoma poliami po 400 GB, vyriesil som to
tak ze som ich namountil ako /data_1 a /data_2 a v adresari ktory je
zdielany cez sambu som vyrobil dva adresare ("a-m", "n-z") ktore su
symlinkami na tie /data_? ... ma to iste vyhody aj nevyhody ... ale zda
sa mi to ako najschodnejsie a najrychlejsie riesenie ...

--
Martin Mokry a.k.a. Megac
Work: Vyskumny Ustav Podoznalectva a Ochrany Pody