RE: Spojení 2x10GB do 1x20GB

Dejma dejma na volny.cz
Pondělí Květen 5 15:44:28 CEST 2003

> jako 1x 20GB
> namontovat

Ještě mě napadlo, že by byl dobrý RAID, ale potřebuji, aby data nebyly
rozmrdošený cik/cak na obou discích. (V případě úmrtí jednoho HDD abych
nepřišel o VŠE). Je takové RAID spojení?

S těmi SYMLINKY, mohl by mě někdo nakopnout, odkaz pro blbý (číst umím)

Předchozí emaily na mě mluvily trochu sprostě :)