USR Courier V.Everything Leased Line setup ?

Pepa linix na centrum.cz
Pondělí Květen 5 16:43:07 CEST 2003

Dobry den,

mam USR Courier V.Everything (71-180955-01).

Na tomto modemu jsem provozoval pevnou linku takto:

Originate/client:
at&f&h1&l1&b1&r0s32=1s44=3&w
switche 1001100110

Answer/server:
at&f&h1&l1&b1&r0s32=2s44=4&w
switche 1001000110

Nevim, zda je to nejlepsi mozne nastaneni, nicmene fungovalo, ale s
problemy, kdyz se vypnul proud na volajicim, volany se sice
reconectnul, ale PPP vrstva uz nikoliv (Windows), muselo se rucne
shodit PPP pripojeni na volanem.

Myslel jsem, ze to update modemu novejsim firwarem treba vyresi, zde
je firmware (pro xx0955-xx): www.usr-emea.com/loc-
unkg/modem_files/0955-unkg-craev90.exe

Jenze jsem zjistil, ze nedokazu s modemem mluvit (ani po vynulovani
DIPu - podle bileho vyobrazeni na zadni strane), vyresetovat ho
pomoci ATZ, protoze hyperterminal mi nedovoli zapisovat (nastaveno
9600, 19200, 115200 bps jsem zkousel).

Zrejme vadi

Hyperterminal vypisuje nejake nesmysly (W2K), ale zapsat nelze nic,
ani AT + enter apod.

Jak na to?

Tj, jak nastavit DIPy a jak poslat prikazy k tovarnimu vyresetovani
modemu (predpokladam ATZ)? Zkousel jsem i z DOSu metodu Copy con
com1: a nic.

Provozujete jeste nekdo na dvoudratovem kabelu tyto modemy?

Diky za kazdou radu.

Pepa.

Na nas trh prichazi Volkswagen Touran, ktery je vice nez jen rodinny vuz ...
 http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://vw.multimedia.cz/clanky/clanek1.php