USR Courier V.Everything Leased Line setup ?

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Pondělí Květen 5 17:00:21 CEST 2003

Zdravim,

Pepa wrote:

> mam USR Courier V.Everything (71-180955-01).
> Na tomto modemu jsem provozoval pevnou linku takto:
>
> Originate/client:
> at&f&h1&l1&b1&r0s32=1s44=3&w
> switche 1001100110
>
> Answer/server:
> at&f&h1&l1&b1&r0s32=2s44=4&w
> switche 1001000110

Ja pouzival AT&B1&S2&H1&L1&W

Server/klient se jen lisil prepnutim switche 5

> Nevim, zda je to nejlepsi mozne nastaneni, nicmene fungovalo, ale s
> problemy, kdyz se vypnul proud na volajicim, volany se sice
> reconectnul, ale PPP vrstva uz nikoliv (Windows), muselo se rucne
> shodit PPP pripojeni na volanem.

Vlastnost Windows. Kdyz to budete mit Linux-Linux nahodi se to samo.

> [...]
> Jenze jsem zjistil, ze nedokazu s modemem mluvit (ani po vynulovani
> DIPu - podle bileho vyobrazeni na zadni strane), vyresetovat ho
> pomoci ATZ, protoze hyperterminal mi nedovoli zapisovat (nastaveno
> 9600, 19200, 115200 bps jsem zkousel).
>
> Zrejme vadi
>
> Hyperterminal vypisuje nejake nesmysly (W2K), ale zapsat nelze nic,
> ani AT + enter apod.
>
> Jak na to?
>
> Tj, jak nastavit DIPy a jak poslat prikazy k tovarnimu vyresetovani
> modemu (predpokladam ATZ)? Zkousel jsem i z DOSu metodu Copy con

Tusim ze DIP10 On a nasledne vypnout-zapnout modem.
Z terminalu to je  AT&F0&W (natahne Factory default).

Jo a ted si vzpominam, ze mi delalo desne problemy, kdyz jsem
mel blbe nastavenou rychlost serioveho portu (jina v modemu, jina v
terminalu) - chovalo se to tak, jak popisujete, nedalo se nic v
terminalu napsat.

Roman DAVID