Quake3 - chyba zvuku

Jan Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 5 18:25:14 CEST 2003

Nemam nejmensi problem. Na VIA KT333 i VIA KT266, prvni od Epoxu, druha od
MSI. Quake funguje.

Mam problem s ECS deskou s SIS 735. Je tam zvukovka SiS7012 s chipsetem
CMI9738. Nejlepe je podporovana v ALSA modulem intel8x0. To funguje skoro
100%, jenom v alsamixeru nefunguje nastaveni hlasitosti PCM (reaguje to
jen na master, pritom ale CD vstup nastavit lze) a prave quake3 na tom
lehne.

Existuje i OSS modul intel8x0, ktery to podporuje, ten ale pozaduje na
vstupu 48 kHz, coz je docela otrava (da se to zaridit nejakym demonem jako
arts apod., ale to neni ono). S timhle modulem naopak bezi quake a mixer
na PCM. Alsa pri nahravani modulu taky pise "clocking to 48000 Hz", takze
predpokladam, ze to je vlastnost te zvukovky a alsa to umi resamplovat
sama.

-- Honza Houstek