Jak na FTP: "Explicit SSL/TLS must be enforced"?

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Úterý Květen 6 07:43:19 CEST 2003

> Zcela určitě. Z podstaty věci je sama idea "FTP over SSL" poněkud
> problematická a nedokážu si dost dobře představit, jak by to šlo
> realizovat. Ve skutečnosti je sftp rozšířením SSH (podobně jako scp).

Realizovat to rozhodne lze, ja to uz nejaky patek pouzivam. Je na to
dokonce RFC (z hlavy nevim cislo). Pouzivam BSD ftpd upravene pro SSL,
jinak to jeste urcite umi proftpd a pracuje se na wuftpd.

-- Honza Houstek