USR Courier V.Everything Leased Line setup ?

Martin Kebert mkebert na seznam.cz
Pondělí Květen 5 18:26:27 CEST 2003

Roman DAVID wrote:

> Ja pouzival AT&B1&S2&H1&L1&W

Ja zase AT&F1&L1S13.0=1&W  :-)
server/klient taky jen pres DIP5

> Tusim ze DIP10 On a nasledne vypnout-zapnout modem.
> Z terminalu to je  AT&F0&W (natahne Factory default).
DIP10 kdyz je ON, tak ignoruje NVRAM a natahne si &F0 (uzitecny pri
preklepu v LL :-))

> Jo a ted si vzpominam, ze mi delalo desne problemy, kdyz jsem
> mel blbe nastavenou rychlost serioveho portu (jina v modemu, jina v
> terminalu) - chovalo se to tak, jak popisujete, nedalo se nic v
> terminalu napsat.
Von je to "mrcha" modem. Pamatuje si jakou rychlosti se ukladala
konfigurace a takovou bude chtit mluvit s DTE (pokud modem komunikaci
zacina - coz v LL rezimu zacina). Pokud je DIP10-on nebo pokud je jako
"dial-up", tak si rychlost bere automaticky z DTE.

--
S pozdravem
  Martin Kebert