IPSec a nenavazujici se spojeni [delsi]

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Pondělí Květen 5 17:48:01 CEST 2003

On Mon, 5 May 2003, Petr Vejsada wrote:

> Dal jsem se docetl v man 5 ipsec.conf:
>
> plutowait     should  Pluto wait for each plutostart nego-
>                      tiation attempt to finish before  proceeding
>                      with the next?  Values are yes (the default)
>                      or no.
>
> Takze plutowait=no

:-) jo

Btw. ted si neco ctu o "super freeswan". No, krome toho,ze tam je par
patchu navic, tak bych se rad zeptal na jednu zkusenost, ovsem rikate, ze
se pripojujete obcas z notebooku, tak nevim, jestli ji budete mit.

Obcas se mi stane (caste rebooty = 20/hod), ze se mi nepodari navazat
spojeni s druhou stranou a musim ji restartovat a pak to jede.

Nestalo se Vam nekdy neco podobneho se "super freeswan"? Mozna i tohle
se da nejak resit ve freeswan, no budu muset ty manualy precist uplne
vsechny (ach jo, kdo to ma v tom vedru delat).

Preji hezky den.

--
Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://www.liberouter.net/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488