IPSec a nenavazujici se spojeni [delsi]

Petr Vejsada daemon na nospam.exe
Úterý Květen 6 09:24:24 CEST 2003

Zdenek SUTR Kaminski wrote:

> Obcas se mi stane (caste rebooty = 20/hod), ze se mi nepodari navazat
> spojeni s druhou stranou a musim ji restartovat a pak to jede.
>
> Nestalo se Vam nekdy neco podobneho se "super freeswan"? Mozna i tohle
> se da nejak resit ve freeswan, no budu muset ty manualy precist uplne
> vsechny (ach jo, kdo to ma v tom vedru delat).

Nestalo se mi to, ale je pravda, ze moje frekvence uzivane freeswan je s tou
vasi nesrovnatelna. To co popisujete ale dost presne odpovida znamemu bugu u
vanilla freeswan, ktery je vyresen v super-freeswan, a to aplikovanim patche
notify/delete SA (http://www.freeswan.ca/patches/DeleteSA/). Zkuste si
precist http://lists.freeswan.ca/pipermail/sfs-users/2003-January/000384.html
.

Budete-li prechazet na super-freeswan, tak opatrne, mne proti sobe nechodily
cista freeswan-1.99 a superfreeswan-1.99_kb4. _kb4 byla stazena, nejspis
obsahovala nejake bugy, ale pouzivam ji zatim porad. Ona je totiz uz verze
2.00 :). Nic me ted nenuti upgradovat, ale ceka me zprovozneni freeswan na
linuxu proti notebookum s windows, coz ale bude jeste nejaky mesic trvat.
Notebooky by meli dorazit tesne pred moji dovolenou, takze se to jeste trochu
protahne. Nu a v te dobe uz treba bude super-freeswan 2.00 :-)

--
Petr /daemon(zavinac)svoboda(tecka)cz/