dvoukanálové ISDN připojení

Vaclav Dvorak dvorakv na idas.cz
Pondělí Květen 5 22:49:02 CEST 2003

Nazdar vespolek!

Potřeboval bych pár obecných informací o připojení k internetu přes ISDN
s využitím obou B-kanálů, tj. 128kbps. Především jestli to vůbec
normálně chodí s českými providery zdarma nebo aspoň nezdarma. Dále,
jakou kartu koupit (s jakou máte dobré zkušenosti za normální cenu). Za
třetí, lze připojovat a odpojovat druhý kanál dynamicky za provozu (když
je první hodně vytížen), anebo je třeba rozhodnout, zda jeden nebo oba,
ještě před zahájením spojení? Pokud to lze, existuje nějaké hotové
řešení na to dynamické připojování a odpojování?

Snažil jsem se něco najít v archívu konfery, ale nic moc. Dokonce se mi
zdá, že vyhledávač pořádně nefunguje. Konkrétní příklad: zadal jsem
vyhledávat "dvoukan isdn", což našlo mj. článek
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/178881.html, který obsahuje
slovo "MultiPPP". Dal jsem vyhledávat toto slovo a tento článek se
nenašel. Je to bug, nebo dělám něco špatně?

Díky za informace!

--
Václav Dvořák  <dvorakv na idas.cz>