dvoukanálové ISDN připojení

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Úterý Květen 6 08:10:52 CEST 2003

Dne pondělí 05 květen 2003 22:49 jste napsal(a):
> Nazdar vespolek!
>
> Potřeboval bych pár obecných informací o připojení k internetu přes ISDN
> s využitím obou B-kanálů, tj. 128kbps. Především jestli to vůbec
> normálně chodí s českými providery zdarma nebo aspoň nezdarma. Dále,
> jakou kartu koupit (s jakou máte dobré zkušenosti za normální cenu). Za
> třetí, lze připojovat a odpojovat druhý kanál dynamicky za provozu (když
> je první hodně vytížen), anebo je třeba rozhodnout, zda jeden nebo oba,
> ještě před zahájením spojení? Pokud to lze, existuje nějaké hotové
> řešení na to dynamické připojování a odpojování?

> [...]

Sice nevim, jak s tim spravne zachazet v linuxu, ale mohu rici,
ze v dobe meho experimentovani s Fritzem (externi ISDN modem)
bylo mozne bez problemu druhy kanal zapinal a vypinat v prubehu jiz jedouciho
spojeni a rychlost proste umerne stoupla. Zkousel jsem to tehdy (leden 2002)
k Tiscali a na Volny, zadne problemy.

Samozrejme ale telekomu pri zapnutych obou kanalech platite 2 hovory.
--
S pozdravem
Ivo Panáček