dvoukanálové ISDN připojení

mody na atlas.cz mody na atlas.cz
Úterý Květen 6 12:00:12 CEST 2003

On Tue, May 06, 2003 at 08:10:52AM +0200, Ivo Panacek wrote:
> Sice nevim, jak s tim spravne zachazet v linuxu, ale mohu rici,
> ze v dobe meho experimentovani s Fritzem (externi ISDN modem)
> bylo mozne bez problemu druhy kanal zapinal a vypinat v prubehu jiz jedouciho
> spojeni a rychlost proste umerne stoupla. Zkousel jsem to tehdy (leden 2002)
> k Tiscali a na Volny, zadne problemy.
>
> Samozrejme ale telekomu pri zapnutych obou kanalech platite 2 hovory.

Můžu potvrdit. Pod Debianem s isdnutils a ISDN o Telecomu to jde. Dynamické
připojování jsem tuším v dokumentaci k isdnutils viděl, ale teď už to tu
nemám, takže neřeknu na 100%. Jinak manuální jede v pohodě. Připojený jsem
byl přes Tiscali a spolehlivost...

Jenom je trochu tricky ten USB modem rozchodit, ale tady se to probíralo už
asi 20x, takže info je.

Mody