IPSec a nenavazujici se spojeni [delsi]

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Úterý Květen 6 11:58:07 CEST 2003

On Tue, 6 May 2003, Petr Vejsada wrote:

> Zdenek SUTR Kaminski wrote:
>
> Nestalo se mi to, ale je pravda, ze moje frekvence uzivane freeswan je s tou
> vasi nesrovnatelna. To co popisujete ale dost presne odpovida znamemu bugu u
> vanilla freeswan, ktery je vyresen v super-freeswan, a to aplikovanim patche
> notify/delete SA (http://www.freeswan.ca/patches/DeleteSA/). Zkuste si
> precist http://lists.freeswan.ca/pipermail/sfs-users/2003-January/000384.html

Divaje se ted do logu na tom druhem konci tunelu, je to presne ono. Asi se
prihlasim do te konference, kdyz uz ten produkt pouzivam...

> Budete-li prechazet na super-freeswan, tak opatrne, mne proti sobe nechodily
> cista freeswan-1.99 a superfreeswan-1.99_kb4. _kb4 byla stazena, nejspis
> obsahovala nejake bugy, ale pouzivam ji zatim porad. Ona je totiz uz verze
> 2.00 :). Nic me ted nenuti upgradovat, ale ceka me zprovozneni freeswan na
> linuxu proti notebookum s windows, coz ale bude jeste nejaky mesic trvat.
> Notebooky by meli dorazit tesne pred moji dovolenou, takze se to jeste trochu
> protahne. Nu a v te dobe uz treba bude super-freeswan 2.00 :-)

No, freeswan jako takovy mam uz hodnekrat vyzkouseny a vzdycky mi zatim
uspokojive fungoval. No super-freeswan vyzkousim, pac zatim ten ipsec
delam "sam mezi sebou"...

Btw. az rozjedete ipsec na w2000 proti linuxu, tak o tom napiste. Hledal
jsem nejaky vhodny soft (ci jsem se dival na ten zabudovany, co tam maji
defaulnte), ale rozumny jsem z toho moc nebyl. Na druhou stranu jsem se
nedival nijak dukladne...

Preji hezky den.

--
Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://www.liberouter.net/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488