Samba a slozitejsi prava

Úterý Květen 6 17:46:13 CEST 2003

On Tue, May 06, 2003 at 03:12:07PM +0200, Marek Barton wrote:
> Zdravim,
>
> hledam uz pomerne dlouho, ale zatim se mi nepodarilo najit moc informaci k
> memu problemu. Provozuji sambu, mam cca 20 uzivatelu a cca 5 skupin a
> zhruba nasledujici strom adresaru:

Potrebujete ACL na FS, abyste mohl nastavovat prava, jako na NT serveru.
Pro ext[23] je to:

http://acl.bestbits.at

Do RH tento patch s ALC neprosel, protoze tam byl deadlock. Ten by mel
byt jiz odstraneny. Jinak lze pouzit i jine FS, ktere ACL podporuji
"primo" (jak zde jiz bylo psano).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz