Root loopback FS

Quiark profiz na cmail.ToMailMeRemoveThis.cz
Úterý Květen 6 20:49:27 CEST 2003

Zdravím.

Pokoušel jsem se vytvořit na druhém počítači (mám dva sesíťované
počítače) linuxovou instalaci do souboru na Win FAT. Nemám totiž možnost
  na tom počítači hejbat s oddíly a chci tam mít linux.

Instaluji tam Slackware 8 pomocí HOWTO-Linux-Root-Loopback-FS (initrd
namountuje loopbackový soubor). Jenže to se mi nepodařilo. Při
nabootování mi /sbin/init píše, že nemůže spustit /bin/agetty. Zkoušel
jsem do inittabu napsat i různé jiné programy a taky nejdou. To asi
znamená, že to na root FS nemůže nic najít. Zkoušel jsem to také přes
pivot_root a to má stejný výsledek - po jeho použití nejde spustit žádný
program (nenašlo ho to), v shellu jsem zůstal a když v něm použiju TAB,
shell tam všechno vidí...

Pomohl by mi někdo prosím?

Děkuji

Roman Plášil