IPSec a nenavazujici se spojeni [delsi]

Petr Vejsada daemon na nospam.exe
Středa Květen 7 08:56:53 CEST 2003

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> Pokud pro Vas neni problem OpenSSL a umite podepsat certifikat, pak
> tedy vysledny soubor zkonvertujte do binarniho formatu PKCS12, ktery pro
> zmenu zase ja bez problemu importuji v MS Windows...

Ano, to vsechno umim, ale neumim vygenerovat _ZADOST_ o certifikat + soukromy
klic na Windows. Nicmene doufam, ze jsem to uz z prispevku Dana Ohnesorga
pochopil, zrejme OpenCA ci PyCA funguje jako webovy server (nebo soucast
Apache, to mi jeste neni jasne), klient si v Mozille ci MSIE naklika
generovani zadosti, ta zadost mi pomoci OpenCA nekam spadne a ja ji openssl
podepisu a podepsany certifikat ve formatu .p12 poslu klientovi, necht si ho
importuje. Jdu studovat a zkoumat OpenCA a PyCA.

--
Petr /daemon(zavinac)svoboda(tecka)cz/