OT: Re: IPSec a nenavazujici se spojeni [delsi]

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Středa Květen 7 09:16:45 CEST 2003

Petr Vejsada wrote:

> Ano, to vsechno umim, ale neumim vygenerovat _ZADOST_ o certifikat + soukromy
> klic na Windows.

Windows (alespon nektere verze) umi samy vygenerovat zadost
o certifikat, kterou muzete ulozit na disketu a pesky donest
na CA, kde vam to podepisi.

Nepotrebujete k tomu ani OpenCA ani PyCA. Je k tomu ve woknech
nejakej klikaci nastroj, kdysi jsem to delal.

Na podrobnosti se ptejte ve windows positive komunitach.

pk

--
Chief B.O.F.H. Officer
When proprietary IM sucks - JabberID: kristof.p na njs.netlab.cz