Samba a slozitejsi prava

David Lukaštík david.lukastik na 4stars.cz
Středa Květen 7 10:40:05 CEST 2003

Zdravim,

Kdyz uz jsme u kombinace Samba ACL XFS.

Rozchazel nekdo XFS 1.2 + 2.4.19 na RH 7.2 ci 7.3?

Jake s tim mate zkusenosti?

Jsou tam zmeny co do rychlosti, ci stability?

Ted mam na serveru RH 7.2 a XFS 1.0.2.

Chci upgradovat a rad bych pouzil XFS 1.2 (planovany upgrade disku),
jenze installer od SGI je pouze pro verzi 8.0. Tedy nutna rekompilace
jadra a tak dale.

RH 8.0 mam na jednom testovacim serveru jako sambu. Mno, nez to clovek
nastavil, aby to bralo spravne cestinu (problem s UTF). Kdyz se vypne
UTF, pak blbne MC (spatne zobrazene znaky a podobne). No s nastavovanim
je spousta problemu. Mozna, ze to resi instalak pro RH9. Jenze RH9 je
prilis novy na to, abych ho dal na provozni server tedy, radsi zustat u
RH7.3.

Dival jsem se na SuSE, jenze to ma jako FS jen JFS, Reiser a EXT2,3.
Tudiz uplne stejny problem jako u RH. - Kompilace jadra a dalsich
podpurnych programu.

Co se tyce Debianu, ten je na tom myslim stejne. (Zkousel jsem 3.0r0)
Pokud se mylim, tak mne opravte.

Uvazoval jsem take o Enterprise verzich RedHatu a SuSE, jenze vsude je
ten samy problem. Nepodpora XFS. Clovek si to holt musi dobastlit sam.
:o((( Pricemz si myslim, ze XFS je daleko pouzitelnejsi FS nez treba
JFS, alespon podle ohlasu na netu. (Sam jsem zatim nezkousel).

Diky,

Davadu