Samba a slozitejsi prava

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Středa Květen 7 12:32:28 CEST 2003

> Hmm, tak proto to blbne s WinNT. :o((( A pak padaji DOSove aplikace a
> tak dale. :o((( Blbe to zobrazuje a interpretuje na Win dodatecna prava
> a podobne. Neni na to nejaky work-around, aby to chodilo, tak jak ma?

Tohle (mozna) je jedna moznost

acl compatibility (G)
              New in Samba 2.2.8 and above, this string parameter
              tells  smbd  if it should modify any Windows access
              control lists created  from  POSIX  access  control
              lists to remove features which are supported by
              Windows 2000 but not supported by  the  Windows  NT
              ACL edit.

              By  default  this parameter is set automatically by
              detecting the client type and is set to  "true"  if
              the client is Windows NT.

Dalsi moznost je pouzit soubor posix_acls.c starsi verzi (myslim, ze to
nekdo udelal a fungovalo to). Nebo pouzit sambu 2.2.7b (samba 2.2.7a s
opravenymi bezpecnostnimi dirami).

> Tedy pokud to do 2.2.7 chodilo bez problemu, tak po upgradu se objevilo
> neskutecne mnozstvi kolizi se sdilenymi soubory (Vetsina ucetnich
> programu a podobnych veci je psana v DOSovem Packalu, jsou to vsechno
> binarni struktury). Takze pokud neco funguje ve stabilni vetvi, proc to
> prekopavaji?

Bez problemu to nechodilo. IMHO ted je ta podpora ACL o dost lepsi. Verim
ale tomu, ze s tim neco muze mit problemy.

> Pak s tim ma systemak naprosto zbytecne trable. -- No nic, holt budu
> muset zacit cist zdrojaky. :o(((

Jo jo, udrzet sambu v pouzitelnem stavu je drina.

-- Honza Houstek